Kesäisiä sukujuhlia ja ystävätreffejä


Olen viime viikkoina lomaillut. Samalla olen ehtinyt mukaan melko moniin erilaisiin sukujuhliin, ja muihinkin kekkereihin. Alla komeileva ajatus nousi mieleen tilanteessa, jossa koin, että mukana ei olleet kaikki sellaiset ihmiset, joiden olisi luullut niihin juhliin osallistuvan. Tilaisuus oli silti ihana!


Toisaalta, olen nauttinut ystävien tapaamisesta hirmuisesti. Kevät oli erittäin työläs ja ihmissuhteille jäi minimaalisesti aikaa. Siellä ne tärkeimmät ihmiset silti on ja pysyy, kunnes taas on aikaa. Olen tosi kiitollinen ystävistäni! Erityisesti, kun olen aivan todellakin aikuinen, ja silti onnistunut jopa luomaan uusia ystävyyssuhteita. En pidä sitä ollenkaan itsestäänselvyytenä. Tuntuu, että aina vain  tulen mukavuudenhaluisemmaksi, myös sosiaalisesti. Käperryn henkiseeen sohvannurkkaani :)
 Eläköön, loma ja aurinko herättävät jälleen eloon!
-rosalia 



Kommentit

Suositut tekstit