Blogin ulkonäöstä



Ihanaa, kun vielä koko ajan oppii tästä bloggaamisesta uutta! On älyttömän paljon hyviä blogeja, ja sivustoja, joista saa tästä aiheesta lisää tietoa. Tämä on ehkä teille kaikille muille aivan tuttua, mutta itse olen vielä aivan "liisana ihmemaassa". Mulla on tosiaan ollut blogin rääpäle aiemminkin, ja silloin en ainakaan löytänyt tai ymmärtänyt pahemmin googlailla aiheesta.

Kiitos myös taas kommenteista, ne ilahduttaa joka kerta! Ja tervetuloa uusille seurailemaan mun blogihöpöttelyjä :) 


 Mun tekis mieli myös muuttaa tätä blogin koko ulkomuotoa, en tiedä mikä lie virallisesti. Siis tätä pohjaa, tätä mallia. Otin jo aiemmin pari vanhaa, isompaa kuvasysteemiä pois. Tuli minusta paljon kivempi, yksinkertaisempi. Mutta noita muita muutoksia nyt vielä mietin, kun en oikein tiedä, jos meneekin aivan kaaokseksi, enkä tykkääkään. Kääk. Sopii esittää mielipiteitä! ;) Ja ideoita ja vinkkejä ja kaikkee.



Olin Helsingissä töissä käymässä, ja toivoin että olisin ehtinyt ulkoiluttaa kameraa siellä, mutta kokousaikataulusta oli nyt tehty niin tiukka, ettei ehtinyt. Oli kyllä aika harmaa kelikin, niin ei ollut ehkä ihan paras muutenkaan. Kaikkineen oli kyllä mukava päivä. Maisemanvaihto tekee mulle hyvää -jopa töiden merkeissä. 

 


Tein sitten tällaisen "kevään viimeiset tulppaanit" -pläjäyksen Helsingin katukuvien sijasta, näköjään. Siis, 
 Värikkäitä ja valoisia ajatuksia Sinulle lähettääpi

-rosalia 



ai juu, pakko tunnustaa, että maalaisjuntti kävi myös vaatekaupassa. Tykkään joistakin  Gudrun Sjödenin vaatteista, ja nyt nappasin mukaani neuletakin, joista mulla on krooninen pula. Ette saa kertoa miehelle!;)

Kommentit

Suositut tekstit